10 Φεβρουαρίου 2012

Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου 2012

Ανοιχτή εκδήλωση στο "The Mall" για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2012

Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου και ο ΟΤΕ και η COSMOTE, Χορηγοί των δράσεων Saferinternet.gr & ΥποΣΤΗΡΙΖΩ του Κέντρου, σας προσκαλούν σε διήμερη ανοιχτή εκδήλωση στο "The Mall Athens", την Παρασκευή και το Σάββατο, 10-11 Φεβρουαρίου 2012, για να γιορτάσουμε μαζί την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2012. Το σύνθημα της εκδήλωσης: "Ανακαλύψτε τον ψηφιακό κόσμο μαζί... με ασφάλεια!"

Άν είστε 5, 40 ή 75 ετών, αν χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο μια φορά το μήνα ή καθημερινά ή και καθόλου, σας καλούμε να έρθετε στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο που θα διαμορφώσουμε στο «The Mall Athens», για να μάθετε πώς να προστατεύετε την ιδιωτική σας σφαίρα στο Διαδίκτυο, πώς μπορείτε να
καταγγείλετε παράνομο περιεχόμενο ή παράνομη συμπεριφορά, ή πού θα βρείτε βοήθεια όταν τη χρειάζεστε αλλά και όποια άλλη πληροφορία χρειάζεστε για μια ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο

Όλοι μαζί, μπαμπάδες, μαμάδες, παππούδες, γιαγιάδες, παιδιά και νέοι, μπορούμε να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας, να μάθουμε ο ένας από τον άλλον, και να συμβάλουμε ο καθένας με τον τρόπο του στην προάσπιση της ασφάλειάς μας στους «διαδραστικούς κόσμους». Όλοι μας μπορούμε και πρέπει να παίξουμε το ρόλο που μας αναλογεί στο να διασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μας θα μπορούν να πλοηγούνται στο Διαδίκτυο με σύνεση και με ασφάλεια!

Στην εκδήλωση θα δοθεί δωρεάν ενημερωτικό υλικό και θα αναδείξουμε όλες τις αφίσες και τα σποτ που έλαβε η δράση Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου από τα σχολεία της χώρας μας για τον φετινό εορτασμό.

Σας περιμένουμε!

Χώρος: The Mall Athens, Ανδρέα Παπανδρέου 35, 15122 Μαρούσι, 3ος όροφος
Ώρες: Παρασκευή: 14:00 - 21:00 / Σάββατο: 12:00 - 21:00

6 Φεβρουαρίου 2012

κεφ 17 Οι γείτονες των Βυζαντινών


  1. Από πού προέρχονταν οι λαοί που κατοικούσαν στα σύνορα του Βυζαντίου;

Κάποιοι ζούσαν εκεί από τα παλιότερα χρόνια και άλλοι εμφανίστηκαν για πρώτη φορά, κατά τις μετακινήσεις τους.

  1. Πώς τους αντιμετώπιζαν οι Βυζαντινοί;

Οι Βυζαντινοί επικοινωνούσαν μαζί τους και προσπαθούσαν να διατηρούν καλές σχέσεις.

  1. Ποια προβλήματα δημιουργούσαν στην αυτοκρατορία αυτοί οι λαοί;

a) Έκαναν επιδρομές,

b) λεηλατούσαν και κατέστρεφαν τις καλλιέργειες,

c) καταλάμβαναν τις ακρινές επαρχίες και αιχμαλώτιζαν τους κατοίκους τους.

d) Έκλειναν τα περάσματα της στεριάς και της θάλασσας και

e) δυσκόλευαν τον ανεφοδιασμό της πρωτεύουσας σε σιτάρι, πρώτες ύλες και αγαθά.

  1. Ποιος ήταν ο πόθος των γειτονικών λαών του Βυζαντίου;

Γνώριζαν την Κωνσταντινούπολη, θαύμαζαν τη ζωή και τον πλούτο της και ήθελαν να την κατακτήσουν. Πολλές φορές παραβίαζαν τα σύνορα έφταναν έξω από τα τείχη της Πόλης και την πολιορκούσαν από στεριά και θάλασσα.

  1. Πώς τους αντιμετώπιζαν οι Βυζαντινοί;

Οχύρωναν την πόλη τους, αντιστέκονταν και τους αντιμετώπιζαν με πολεμικά, οικονομικά και διπλωματικά μέσα.

  1. Ποιοι ήταν οι σημαντικότεροι λαοί, γείτονες των Βυζαντινών;

Στον βορρά οι Σλάβοι, οι Άβαροι και οι Βούλγαροι και στην ανατολή οι Πέρσες και οι Άραβες με αρχηγό το Μωάμεθ ήταν οι λαοί που απασχόλησαν περισσότερο το Βυζάντιο.

Μία ωραία παρουσίαση σχετική με το μάθημά μας από το blog Περί ανέμων, υδάτων και σχολείου

2 Φεβρουαρίου 2012

Θερμαίνοντας και ψύχοντας τα υγρά

Ας πειραματιστούμε πάνω στη διαστολή και συστολή των υγρών...

Παρατήρησες τη στάθμη του υγρού μέσα στο μπουκάλι;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ:

Τα υγρά, όταν θερμαίνονται, διαστέλλονται και όταν ψύχονται, συστέλλονται!

Αυτή την ιδιότητας της συστολής και διαστολής των υγρών, χρησιμοποιούμε για την κατασκευή των θερμομέτρων. Θυμήσου και το σχετικό βιντεάκι από τη σειρά Εύρηκα για την ιδέα του Κέλσιου

Άραγε, αν αντί για χρωματιστό νερό, βάζαμε κάποιο άλλο υγρό στο μπουκάλι του πειράματος, θα είχαμε την ίδια ένδειξη στο σωληνάκι;

Ας βρούμε την απάντηση στο blog "Εγκύκλιος Παιδεία"

1 Φεβρουαρίου 2012

Αύριο, Πέμπτη 2/2/12,

το σχολείο, σύμφωνα με τις οδηγίες από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Β Αθήνας, θα ανοίξει στις 10:00 π.μ.

Ενδεχομένως, αν δεν το επιτρέπουν οι συνθήκες, το σχολείο να παραμείνει κλειστό.
Καλό θα ήταν να τηλεφωνήσετε προτού ξεκινήσετε ή να συνοδέψετε τα παιδιά σας μέχρι και μέσα στο σχολείο.

Καλό βράδυ!

Κλειστό θα παραμείνει...

σήμερα το σχολείο.

Ο Δήμος Κηφισιάς επίσημα από την ιστοσελίδα του ενημερώνει τα εξής:

"Ο Δήμος Κηφισιάς ανακοινώνει ότι η διακοπή των μαθημάτων στα Σχολεία των Δημοτικών Ενοτήτων Κηφισιάς, Νέας Ερυθραίας και Εκάλης λόγω των καιρικών συνθηκών γίνεται με ευθύνη των Διευθυντών των Σχολικών Μονάδων και της Προϊσταμένης τους Αρχής.
Η διακοπή των μαθημάτων λόγω εκτάκτων συνθηκών είναι αρμοδιότητα του Περιφερειάρχη Αττικής ο οποίος και εκδίδει τη σχετική απόφαση σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τις κατά τόπους Δημοτικές Αρχές αναφέρει έγγραφο της Περιφέρειας Αττικής το οποίο εστάλη και στο Δήμο Κηφισιάς."

Τι μέλλει γενέσθαι αύριο θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη των καιρικών φαινομένων.

Αν έχω κάποια νεότερη ενημέρωση, θα την αναρτήσω.

Καλή χιονισμένη μέρα να έχουμε!

Προσοχή στους δρόμους και τις αυλές των σπιτιών σας και ζεστές σουπίτσες για όλους!