...να έχουμε!!!
Αφού κατάφερα να βγω από τα κουτιά με τα σοκολατάκια και δεν έπεσα στην πιατέλα με τους κουραμπιέδες, βρήκα χρόνο να φτιάξω τις ευχές σας σε έντυπο!!!
28 Δεκεμβρίου 2011
18 Δεκεμβρίου 2011
Με το μικρόκοσμο εξηγώ... τη θερμοκρασία και τη θερμότητα
Για να θυμηθείτε τα πειράματα της Παρασκευής
15 Δεκεμβρίου 2011
Η σφραγίδα της νίκης...
Σήμερα 8 Δεκεμβρίου 2011 ξεκινήσαμε όλοι μαζί για το Ο.Α.Κ.Α.. Όταν φτάσαμε στην αρχή μιλάγαμε μεταξύ μας και προσπαθούσαμε να πιάσουμε το δίχτυ της μπασκέτας. Ο κύριος Θανάσης εκείνη την ώρα, έδεινε τα χαρτιά μας στη γραμματεία. Μετά από λίγα λεπτά φώναξαν όλα τα σχολεία να μαζευτούν για να μας πουν σε πια μπασκέτα θα παίξουμε. Εμείς θα παίζαμε στην μπασκέτα νούμερο 4. Στον πρώτο αγώνα που παίξαμε ήταν με το δεύτερο δημοτικό σχολείο Πέυκης. Ήταν μια άνετη νίκη. Μετά παίξαμε με το πρώτο δημοτικό σχολείο Ψυχικού, με την πιο δύσκολη ομάδα στον όμιλό μας. Κερδίσαμε 11-9. Αργότερα παίξαμε το τελευταίο παιχνίδι με το 2ο δημοτικό σχολείο Κηφισιάς. Την νίκη την "σφράγισα" εγώ με ένα θεαματικό τρίποντο.
Γιώργος
Υστερόγραφο της δασκάλας:Να δώσω και εγώ δημοσίως τα συγχαρητήριά μου και στους έξι μαθητές που εκπροσώπησαν το σχολείο μας, με την ευχή να θυμούνται ότι η συμμετοχή και το εύ αγωνίζεσθαι είναι πάντα η μεγαλύτερη νίκη!
Υστερόγραφο 2: Κράτησα "αυθεντικά" τα κείμενά σας, μόνο τον τίτλο στο τελευταίο κομμάτι έδωσα εγώ.
Υστερο-υστερόγραφο: Ανακάλυψα με τη βοήθεια ενός από τους μαθητές μου ότι τα κατορθώματά τους είδαν το φως της μπασκετικής δημοσιότητας. Οπότε κάντε κλικ εδώ να το δείτε και εσείς...
9/12/11
Την Πέμπτη ήμουν πολύ ευχαριστημένος γιατί θα πήγενα στο ΟΑΚΑ για να πέξω μπάσκετ. Εγώ νόμιζα πως θα πηγαίναμε στο κανονικό γίπεδο αλλά πήγαμε σε ένα άλλο ανοικτό. Ορέα ήταν και εκεί. Η γραμματεία είπε αφού είχαν έρθει όλες η ομάδες πως κάθε ομάδα θα πάει στη δικιά της μπασκέτα, δηλαδεί εμείς πήγαμε στην μπασκέτα 4. Πεξανε όλες οι ομάδες από 3 φορές και νηκίσαμε και τις τρεις φορές.
Μετά έγιναν 2 αγώνες που δεν ήταν πραγματική, ήταν στις βολές και στα τρίποντα. Στις βολε΄ς βγήκα πρώτος και στα τρίποντα βγήκα πρώτος και πήρα τρία μετάλια, τρεις μπλουζες, δύο σορτσάκια, δύο περιβραχιόνια και δύο μπάλες. 'Ολοι από την ομάδα μου ήρθαν πάνω μου και με αγκάλιασαν. Όταν πήγα στο σχολείο όλοι μου είπαν μπράβω. Όταν πήγα σπίτι και η μητέρα μου μου είπε μπράβω και ήμουν πάρα μα πάρα πολύ ευχαριστημένος. Και στους φίλους μου που δεν μπόρεσαν να πάρουν μετάλιο, τους είπα "δεν πειράζει την άλλη φορά μπορεί να πάρετε εσείς και να μην πάρω εγώ".
Ηλίας
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)