15 Δεκεμβρίου 2011

9/12/11

Την Πέμπτη ήμουν πολύ ευχαριστημένος γιατί θα πήγενα στο ΟΑΚΑ για να πέξω μπάσκετ. Εγώ νόμιζα πως θα πηγαίναμε στο κανονικό γίπεδο αλλά πήγαμε σε ένα άλλο ανοικτό. Ορέα ήταν και εκεί. Η γραμματεία είπε αφού είχαν έρθει όλες η ομάδες πως κάθε ομάδα θα πάει στη δικιά της μπασκέτα, δηλαδεί εμείς πήγαμε στην μπασκέτα 4. Πεξανε όλες οι ομάδες από 3 φορές και νηκίσαμε και τις τρεις φορές.
Μετά έγιναν 2 αγώνες που δεν ήταν πραγματική, ήταν στις βολές και στα τρίποντα. Στις βολε΄ς βγήκα πρώτος και στα τρίποντα βγήκα πρώτος και πήρα τρία μετάλια, τρεις μπλουζες, δύο σορτσάκια, δύο περιβραχιόνια και δύο μπάλες. 'Ολοι από την ομάδα μου ήρθαν πάνω μου και με αγκάλιασαν. Όταν πήγα στο σχολείο όλοι μου είπαν μπράβω. Όταν πήγα σπίτι και η μητέρα μου μου είπε μπράβω και ήμουν πάρα μα πάρα πολύ ευχαριστημένος. Και στους φίλους μου που δεν μπόρεσαν να πάρουν μετάλιο, τους είπα "δεν πειράζει την άλλη φορά μπορεί να πάρετε εσείς και να μην πάρω εγώ".

Ηλίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: