15 Δεκεμβρίου 2011

Η σφραγίδα της νίκης...

Σήμερα 8 Δεκεμβρίου 2011 ξεκινήσαμε όλοι μαζί για το Ο.Α.Κ.Α.. Όταν φτάσαμε στην αρχή μιλάγαμε μεταξύ μας και προσπαθούσαμε να πιάσουμε το δίχτυ της μπασκέτας. Ο κύριος Θανάσης εκείνη την ώρα, έδεινε τα χαρτιά μας στη γραμματεία. Μετά από λίγα λεπτά φώναξαν όλα τα σχολεία να μαζευτούν για να μας πουν σε πια μπασκέτα θα παίξουμε. Εμείς θα παίζαμε στην μπασκέτα νούμερο 4. Στον πρώτο αγώνα που παίξαμε ήταν με το δεύτερο δημοτικό σχολείο Πέυκης. Ήταν μια άνετη νίκη. Μετά παίξαμε με το πρώτο δημοτικό σχολείο Ψυχικού, με την πιο δύσκολη ομάδα στον όμιλό μας. Κερδίσαμε 11-9. Αργότερα παίξαμε το τελευταίο παιχνίδι με το 2ο δημοτικό σχολείο Κηφισιάς. Την νίκη την "σφράγισα" εγώ με ένα θεαματικό τρίποντο.

Γιώργος

Υστερόγραφο της δασκάλας:Να δώσω και εγώ δημοσίως τα συγχαρητήριά μου και στους έξι μαθητές που εκπροσώπησαν το σχολείο μας, με την ευχή να θυμούνται ότι η συμμετοχή και το εύ αγωνίζεσθαι είναι πάντα η μεγαλύτερη νίκη!

Υστερόγραφο 2: Κράτησα "αυθεντικά" τα κείμενά σας, μόνο τον τίτλο στο τελευταίο κομμάτι έδωσα εγώ.

Υστερο-υστερόγραφο: Ανακάλυψα με τη βοήθεια ενός από τους μαθητές μου ότι τα κατορθώματά τους είδαν το φως της μπασκετικής δημοσιότητας. Οπότε κάντε κλικ εδώ να το δείτε και εσείς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: