3 Δεκεμβρίου 2013

Πάντα παρούσα.

Είμαι η δασκάλα του παιδιού σου.
Είμαι παρούσα για να το παραλάβω. Είμαι παρούσα κι όταν εσύ αργείς να ‘ρθεις γιατί κάτι σου έτυχε … ξέρω, είναι ανθρώπινο.
Είμαι παρούσα στην τάξη …με τα χίλια μάτια και τα δυο χιλιάδες αυτιά μου.
Είμαι παρούσα για να του πιάσω το χεράκι όταν ο γραμμούλες χορεύουν.
Είμαι παρούσα για να του μάθω το “τ-α τα”. Είμαι παρούσα για να του μάθω τι είναι “αλληλεγγύη”, “ευθύνη”.
Είμαι παρούσα όταν ρωτάει. Δεν έχω όλες τις απαντήσεις, μα του μαθαίνω πώς να τις αναζητά.
Είμαι παρούσα όταν ανοίγει η μύτη του, όταν ανεβάζει πυρετό, όταν του βγαίνει το δοντάκι.
Είμαι παρούσα όταν χρειάζεται βοήθεια και ενθάρρυνση.
Είμαι παρούσα όταν νιώθει στενοχωρημένο.
Είμαι παρούσα στην αυλή , στο διάδρομο, στις σκάλες,για να σιγουρευτώ ότι είναι ασφαλές.
Είμαι παρούσα για να προλάβω ή να διαχειριστώ τους καβγάδες.
Είμαι παρούσα για να φροντίσω το γρατζουνισμένο γόνατο, να δέσω τα λυμένα κορδόνια, να του θυμίσω να φορέσει ζακέτα ή καπέλο.
Είμαι παρούσα στα παρασκήνια, για να το καμαρώνω κι εγώ μαζί μ’ εσένα όταν παίζει θέατρο ή τραγουδά ή απαγγέλλει.
Είμαι παρούσα σ’ όλες τις διδακτικές επισκέψεις, όπου εσύ ίσως και να μην προλαβαίνεις να το πας: στο μουσείο, στη συναυλία, στη βιβλιοθήκη, στο θέατρο, στη φύση, στην εκκλησία.
Είμαι παρούσα για να αντιληφθώ αν κάποιο πεινάει,πονάει ή ...κάτι χειρότερο.
Είμαι παρούσα για αυτό ακόμα και όταν φύγει για το Γυμνάσιο.
Είμαι παρούσα...
Ξέρεις ότι είμαι παρούσα...πάντα παρούσα!
Μην πιστέψεις κανέναν που θα σου πει το αντίθετο.

Αναδημοσίευση από το Παιδίον Τόπος, με τα μπλε γράμματα είναι οι αλλαγές μου.

Υγ προς τις προηγούμενες 21 σκανδαλιές μου:
Αυτή την εβδομάδα θα είμαι στην πρωινή προσευχή στο σχολείο και από 10 Δεκεμβρίου κανονικά στην τάξη, θα χαρώ να δω και τους υπόλοιπους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: