6 Μαρτίου 2017

Αναλύω αριθμούς μέχρι το 100 σε γινόμενα

Αφού την Παρασκευή "φυτέψαμε" στα χωραφάκια μας τα 12 λαχανικά σε σειρές, σήμερα τα κυκλώσαμε και στο βιβλίο μαθηματικών (κεφάλαιο 22)

Στη συνέχεια μαθαίνοντας για τα "μαγικά δέντρα" στη σελίδα 59
αρχικά μας δόθηκε η ευκαιρία να κάνουμε επανάληψη στην έννοια του μισού (που είχαμε ασχοληθεί στο πρώτο τρίμηνο) και
δεύτερον να συνεχίσουμε την εξάσκηση σε ασκήσεις πολλαπλασιασμού.

Λύσαμε και μια φωτοτυπία με "μαγικές ρίζες", καθώς αντέστρεψα τα βέλη και τους αριθμούς. Με τα κομπολόγια του βιβλίου αλλά και τις ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών δεν ασχοληθήκαμε καθόλου, αφού περισσότερο θα μπέρδευαν παρά θα βοηθούσαν τους μικρούς μαθητές μου.

Στη θέση τους ανοίξαμε το τετράδιο μαθηματικών μας και σχεδιάσαμε τα δικά μας κομπολόγια. Στη συνέχεια υπολογίσαμε την αξία τους, αφού κάθε κόκκινη χάντρα άξιζε 10 πόντους και κάθε μπλε άξιζε 2 πόντους.


Σε κάποιους μαθητές έπεσε "χαντροκρισία" κατά το λογοκρισία διότι παρασύρθηκαν και ζωγράφισαν πάρα πολλές χάντρες και θα παιδευόντουσαν πολύ ώρα να τις υπολογίσουν.
 Όσοι όμως ήταν λίγο πάνω από το 100, τους άφησα να το προσπαθήσουν.

Για το σπίτι τους έβαλα την παρακάτω φωτοτυπία από μια πολύ καλή συνάδελφο και την αστεράτη τάξη της, πειράζοντας ελάχιστα τη δουλειά της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: